iremisteya kızlar bebeğimle nasıl etkinlikler yapacağımı bilemiyorum bazen onunla oynayamıyor gibi hissediyorum onu ihmal ediyor gibi uyumayınca sinirleniyorum bazen neden böyle oluyor bilmiyorum benim gibi olan var mı ?
Melo29 iremisteya 11 aydır 24 saat beraberiz aynı duyguları yaşıyorum Bazen yetemiyotmuşum gibi geliyor kendime kızıyorum bazen çok bunalıyorum sabrım asla kalmıyor bazen güzel yüzüne bakmaya öpmeye doyamıyorum uyumuyorsa yemek yemiyorsa kesin ben bir şeyi yanlış yaptım diye düşünüyorum o gün güzel yediyse uyuduysa bebeğimin başarısı oluyor annelik hem çok güzel hem çok zor
iremisteya Melo29 o kadar iyi anlıyorum ki sizi gerçekten annelik çok karmaşık tarifsiz bir duyguymuş