sevgdemr5 ben 40 günden itibaren veriyorum siz bi 2 3 damla deneyin baktınız alerji felen yok vücudunda kızarıklık sonra her gün sütüne 5 damla damlatın ben trendyoldan og nin bebekzeytinyağınu aldım çünkü onların asit oranı düşük bebegi rahatsız etmiyor. Çok şükür o kabızlık sorunu hayatımızdan ucru gitti