birgunes21 Defalarca denedim tahlil veremiyorum nasıl yapmam gerekiyor tam olarak her düzgün taktigimi düşündüğüm zaman bakıyorum ki yok yine idrar dolmamış
Azram3523 birgunes21 poşet gibi olan şeyi tam üstünden yapıştırmalısınız iyice oturduğundan emin olun birde bezi bağlamayın bebeğinizi emzirirken kasık göbek kısmını ıslak bi bezle silin huylanıp yapar çişini bren bir kez verdim idrar tahlili o şekilde yapmıştım hemen işemişti
Tgcmrt35 birgunes21 ben kızımda 20 günlükken almıştım bandı tam ortaya takıp bekleyin ve su beslenmesi sağlayın
Gamzeliff birgunes21 canm ben başında bekliyorum üstten yapıştırıp aşağıda doğru indir iyice ama riske atmadm ben o şekil bekledm hastanede üstüne battaniye örttüm bol su verdm yada mama
lidokain birgunes21 hanımefendi yorum yapmış güzel yazmış başka yolu yok maalesef dediği gibi yapın ben hemşireyim hani ancak öyle olur
Puahahah birgunes21 vajina dudaklarıni actirarak yapristirin direk posete giriyor karnini da islak mendille silerseniz daha cabuk çiş yapiyor
Fmine birgunes21 ben emzirmenin arkasına banyo kovasına dık bı sekılde tuttum dırek kovaya yapmıştı idrarını kovadan döküp vermıstım
Meri-Mel birgunes21 Bizim doktora bu durumu söylediğimde sonda ile denedi aldı ama bir iki arkadaşım da beni acayip korkuttu zararı olsa yapmazdı diye düşünüyorum 🥺