Kızım 17 aylık 6.7 tane diş birden patlatıyor 10 gündür ishal kusma var 2 günde bir hastaneye gittik damar yolu serum kan almalar derken çocuğum mahvoldu bütün tahliller yapıldı temiz çıktı şükür doktor diş jeli çinko ve probiyotik yazdı onu kullanıyoruz ama çocuğumun iştahı hiç yok suyu bile zorla içiriyorum bugün kusması ve ishali biraz hafifledi yemek yemiyor zayıftı zaten şimdi dahada zayıfladı dirençsiz kaldı iyice keyfi yerinde oynuyor koşuyor ama yemek yemiyor 2 kaşık zor yediriyorum ne versem kusuyor bu süreçte bende çok yıprandım. Hep ağladım stres yaptım 31 haftalık hamileyim çok üzülüyorum kızıma iştahını nasıl açabilirim tekrar kilosunu nasıl toparlarım eski düzeni tutturmuyum bilmiyorum lütfen bildiğiniz şeyler varsa yazarmısınız ?🌹