canparem11 Sma optipro neden bu kadar ucuz, ayrıca comfort neden pahalı 🤑 hangisi iyi hangi mamayı kullanıyorsunuz
durununannitoskosu canparem11 biz hipp kullanıyorduk çok pahalı geliyor diye 2 kez sma optipro denedim gaz ve kabız yaptı tekrar hippe dönmüştük, 1 yaş itibariyle Bebelac devam sütüne geçtik şuan gayet iyi gidiyor
Evaninanasi canparem11 bebelac gold kullanıyoruz biz. Kilo alımı, gelişimi gayet yerinde. 16 aylık şu an. 2 yaşa kadar devam edeceğiz
Neslihan81 canparem11 ben sna optipro 3 numara kullanıyorum hiç de ucuz değil tam tersine pahalı yani eczanelerde 500 tl 1 kilosu ben trendyol dan alıyorum Bayadır çok daha uyguna geliyor
canparem11 durununannitoskosu evet canım optipro öyle yapıyor acaba bebeğimiz 3-4 aylık olunca yine yapar mı
Deletedmom_98 canparem11 Sma optipro kullandım 18 ay Hiç ucuz değildi hipple aynı idi fiyatı Mamayı bırakalı çok oldu Şuan fiyatları bilmiyorum Ama eşimin kuzeni ilk hipp ile başladı Bebe kusmaktan gazdan mahvoldu
aliana13 canparem11 Frisco vom comfort aşiri iyi bir mama bebegim kolikdi bu mamadan sonra 3 ayliktan itibaren gece kesintisiz uyuyor şuan 8 aylik olucak ama mamasini degiştirince kabiz oluyor ve uyumuyor