bsr1
1.Her dediğini anında anlayıp ona göre tepki veriyorsanız yapmayın.
Anlamıyormuş gibi yapın.
Ve ona seni anlamıyorum güzelce anlatır mısın deyin
İlk zamanlar işe yaramıyormuş gibi gelecek size.
Ama bir gün bir anda etkisini göreceksiniz.
2.Yaptığınız her şeyi, eline aldığınız her nesneyi ona anlatın.
Örneğin banyo mu yaptırıyorsunuz
“Hadi birlikte suyu dökelim. ”
“Şimdi saçını şampuanlıyorum. ”
“Bu bir şampuan. Saçlarımızı şampuanla yıkarız mis gibi olur. ” gibi.
Oğlum 28 aylık
İlk cümlesi ne zaman hatırlamıyorum bile.
Bir yetişkin gibi konuşabiliyor.
Bağlaçları, zıt kelimeleri vs aktif olarak kullanabiliyor.
Ben bunu böyle yaptım çünkü…. diye açıklama yapabiliyor.
Bunun sebebi yukarıdaki yaptıklarım.