3 ay 8 günlüğüz bugün hemşire istersen yaptırırsın dedi de hangi markayı almak gerekiyor ve bir süresi var mı kaç günlükken yapılması lazım ilk dozun? Hemşireme ulaşamıyorum yarın gidip sorucam ona göre eczaneden alıcam aşıyı. 101 günlük olcak yani süresi geçmemiş oluyor diye biliyorum ikinci dozda 5 ayda olcak diye biliyorum cünkü siz kaç günlükken yaptırdınız??