Newmommy Merhaba kızlar kızım 1 yaş 26 günlük doktoru 13. Ayda menenjit yapalım dedi. Daha önce hiç yaptırmadık alerjik bir bebek, birde hangi aşıyı almalıyım yoksa kendisi mi vurur hiç bir bilgi vermedi?
Kuzeyy_im Newmommy canım benim oğlum da alerjik ama kesinlikle yaptır derim 9ve 12. Ayda nimerix yapttırdık oda menenjit yaşına gireli bir hafta oldu 13. Ay da da bexora yapılcak oda menenjit yaptır derim ücretli ama napalım sağlık için değer 👍🏻
Kuzeyy_im Newmommy hayır canım 13. Ayda bexero ilk doz yapılıyor ama 3 dız şeklinde yaDı doktorumuz bşze 13. Ay da 15 ayda ve 27. Ay da yqpılcak diye
Kuzeyy_im Newmommy evet canım eczaneden alıyorsun 285 tl idi burda ama yaşadığın bölge de fiyatları araştır bir ama emin ol iyiki yaptırdım dersin aşıya karşı ğnsanlar var onlar o kadar saçma ki
Newmommy Kuzeyy_im evet maalesef bu kadar hastalık virüs yayılmışken karşı olamıyoruz nasıl olalım allah korusun