bhrpyds Arkadaslar baston ya da kabin boy bebek arabası önerir misiniz kullanmayi kızım 2 yaşında alsam mi karar veremedim
durununannitoskosu bhrpyds Bende travelden bastona geçtim büyük rahatlıkmış gerçekten, Trendyoldan aldım ben rival sweet tam yatar baya pratik
KeremA bhrpyds ben baston önermiyorum evet çok hafif var sürüşü berbat kendi konforunuz ve bebeğiniz için kabin boy öneririm
vecihi Ben bunu kullanıyorum çok memnunum küçücük oluyor yatış pozisyonları falan güzel çok hafif sürümü güzel tek elle açılıp kapanıyor https://ty.gl/z57aa9rh4l