Bebeğim 6 aylık malesef doğduğundan beri sütümün yetersizliğinden dolayı mama alıyordu fakat şu ara çok sık hastalanıyor anne sütü biraz isteyip emmeye başladı bu da bana umut vermeye başladı anneler sizce sütüm çok yetersiz nasıl arttırırım bu saatten sonra olur mu mamayı bırakır mı bildiğiniz iyi bir emzirme danışmanı var mı emzirmeyi çok istiyorum