Eski9 Bu oyuncağı aldık 1 hafta dolmadan bozdular heralde emziği algılamıyor aglamiyor sadece sesler çıkarıyor Google Youtube her yere baktım bişi bulamıyorum ne yapmak lazım acaba 😁😁 sinirim bozuldu bir haftada bozduklari için
Pnarr_ Eski9 benim kızım da istiyor görmüş 1650 tl idi baktım boşuna aldıracak küçük hanım nasıl seviyorlar mı bari
Eski9 BuzluKahve onu denedik emzikte temassizlik mi var ne var anlamadım emzik bölgesinde sıkıntı var ağlamıyor gözyaşı akitmiyor çok sinirim bozuldu cidden 🙄
Eski9 Hariybo garantisi yok mu yani bozuldu şuan muhatap olacağımız kimse yok mu 😔 yani bir bebek oyuncağı bu sonuçta bu kdr çabuk bozulabilir durumda olmamalı üzüldüm gerçekten şuan daha bir hafta dolmadan nasıl yaptılar bilmiyorum bozmuşlar 🙄
Hariybo Eski9 toyzz shoptan aldım ben oraya götürdüm. Yapılacak bişe yok dediler şaka gibi ama böyle 😀 Bir daha pahalı oyuncak almamaya tövbe ettim
Eski9 Pnarr_ çok sevdiler ben bile çok sevdim yani çok tatlı bir oyuncak ağlaması falan çok güzeldi ama bozmuşlar 🙄 hani üç beş ay kullanıp öyle bozsalar neyse dicem ama yok yani bir hafta dolmadan hallettiler içine falan bile baktım vidalarını açıp anlayamadım tabi 😁😁😁
Eski9 Hariybo ay gerçekten daha da üzüldüm şuan bende almam bundan sonra gerçekten ilk kez bir oyuncağa bu kdr para verdim o da küçük kızıma çünkü hep ablasının oyuncaklarıyla büyüdü oynuyordu güzel birşey alayım dedim elimde patladı tüh ya neyse olan oldu yapacak bişi yok ben yarın bir daha açayım bir içini 😁😁😁