Farklı olarak şunu sormak istiyorum. Aranızda bebeği komut almayan işaret etmeyen var mı? Çok hareketli ondan mı bilmiyorum ama işaret etmiyor istediğini sadece ağlayarak belli ediyor. Göster diyorum göstermiyor. Komut alma pek yok oyüzden. Yani şunu getir bunu ver desem de yapmıyor