Evet biz hala yaşıyoruz 4 aylıkken başladı insanlari görünce ağlaması birde biz çok gezeriz kizimla alışık insana ama hala ağlıyo 7 aylık olduk hele ki çok kalabalik bi ortamda asla duramiyoruz hemen eve dönüyoruz yavaş yavas alisiklar korkutmaya gerek yok cevreyi yeni taniyolar zaman vermek lazım bebislere 😇