taze_anne_a Kızlar diş dolgusu yaptırdım bebeğimi 2 saat emzirmememi söyledi diş doktoru ve ilk sütü sağ at dedi. Sağma pompası yok almamıştım hitiyacım da olmadı şimdiye kadar. Emzirsem mi napsam.
[silindi] taze_anne_a bende dis dolgusu yaptirdim ama doktor hemen emzirebilirsin demisti hic beklemeden hemen emzirmistim