4 aylık kontrolünde sağlık ocağından Vegaferon kan damlası verdi hemşire. Günde 4 damla kullan dedi. Bi kaç gün kullandıktan sonra oğlum çok kusmaya başladı ara verdim bi kaç gün sonra tekrar başladım. Bütün vücudu kızarık şu an ve aşırı kusması devam ediyor. Bugün hastaneye götürdüm doktor sakın kullanmayın dedi.. ya sağlık bakanlığının kurumu olan sağlık ocağından ücretsiz herkese verilen bi ilaç nasıl olur bebeklere zarar verir. İçeriğine baktım metil paraben var yani kozmetikte kullanılan bi kimyasal.. yani zehir.. aklım almıyor yA devlet kendi eliyle nasıl bebekleri zehirler