123fff Kızlar doktorumuzdan memnunuz aslında kızım hastalandı geçmedi zrytec damla kullanalım dedi ama prespektuse baktım 2 yas öncesi önerilmez diyo biz 5,5 aylığız kullanan var mı
mgokkiliccx 123fff şurubu 2 yaştan önce kullanılmıyor ama ben damlasını mecburen çok kullandım kilo başı 1 damla olacak şekilde verin alerjik bir burun tıkanıklığı falan varsa belki ondan vermiştir doktorunuz size
sessi 123fff bizede alerjik diye yazmıştı gözleri vs kızarıyordu sürekli nezle gibiydi ben güvenemedim çok iyi alerji doktoru vardı götürdüm kullanmamı istememişti
Miniz 123fff bir çok ilaçta 2 yaş altı verilmez yazıyor (ben bir kaç tane daha karşılaştım hatta bazılarını sgk ödemiyor yaşı 2 den küçük vs diye) ama doktorlar veriyor. Zyrtec bizde kullandık. Kilo başına bir damla. Bence çok iyi gelecek. Bize zamanında çok iyi gelmişti. Bizde başladığımızda 1 yaşın altındaydı.
123fff mgokkiliccx aa bu ayrımı bilmiyodum şurubununda olduğunu ya burnu açılmak bilmiyo ne denesek hep hırıltılı ondan yazdı galiba
mgokkiliccx 123fff evet şurubu da var bebeğim alerjik çok kullandım doğduğundan beri diyebilirim çünkü çok erken başladılar 7 kiloyla 7 damla vereceksiniz günde bir kere uyku yapar ama akşam saati verirseniz daha iyi olur