OptimusPrime Aminehumamoms Açık kullanan vardı. Bende oğlum küçükken bebek arabasını açık bırakmıştım. Koridor tarafindaydik biz. Kenardan geçiş sağlanıyor zaten geniş koridorları.
duruguzel Aminehumamoms oturma alanı genelde üst katta oluyor. Merdivenleri dik ve yüksek. Çıkarırım diyorsanız yanınıza alıp açık kullanırsınız. Çıkarması zor gelirse girişte valiz koyma yerleri oluyor oraya kapatıp bırakırsınız
Beyzaveduru Asansörle direk çıkarabilirsiniz. Büyükçe salon zaten koltuğunun yanına bırakrsın. İstersen de girişte valiz loyma yerleri de var oraya da bırakabilirsin