Bebeğim 3. ayını doldurmak üzere 4.ayına giricek. Kollarından korkuyor diye kundak yapıyorduk artık çok hareketlii eller kollar hiç durmuyor. Kollarıyla kundağı yüzüne kadar getiriyor.Nefes alamaz diye korkuyorum. Artık kundağı bırakmak istiyorum ama Kollarından korkmamasına nasıl alıştırabilirim sizler kundağı kaçıncı ayda bıraktınız?