Cerenmert canım benim kızda öyleydi. Ama aktif olarak tutunup kalkıyordu heryere. Sadece adım atmaya korkuyordu. 16. Ayın sonunda anca yürüdü. Hatta bende çok üzülüyordum. Hergün deniyordum. Bir gün yere oturdum. Onuda kaldırdım. Bir kaç adımlık mesafeye koydum. 1-2 adım atıp bana sarıldı. Sonra açıldı yavaş yavaş çok şükür. 1-2 adım atsa toparlar inşallah. Ama bildiğim kadarı ile 18. Aydan sonra eğer yürümüyorsa bir hekime başvurmalı. Üzme kendini. Sürekli dene, konuş, biz yanındayız korkma vs de. Bazı bebişler geç yürüyor. :’)