melegim17 Kızlar 6 haftalık hamileyim dün öğlen 3 ten bu yana kanamam var hastaneye gittim kese etrafında kanama göremedi yerleşme kanaması olabilir dedi pregostan verdi bugun hala kanamam var ne kadar sürer yerleşme kanaması endişeliyim
Omeraslan melegim17 ben de bir kere pembe renkte gelmişti. Doktorum yerleşme kanaması dedi. Bir saatte iki üç damla şeklindeydi daha da gelmedi. Farklı doktora mi sorsanız 🤔
elifminamom melegim17 benimki pembe şekilde damla damla geldi kesildi ertesi gün yine damla damla aynı şekil geldi kesildi çok yoğun olmuyor yerleşme kanaması bence bi dr daha sorun
[silindi] melegim17 ben 10 haftaya kadar ara ara kahverengi lekenme tarzinda yerlesme kanamasi yasadim kalp atisi vardi ama lekelenmem devam ediyodu
[silindi] melegim17 hic agri yasamadim ben ama regl olcakken ufak bi agri olur ya onun gibiyse yerlestigi icin yapabiliyor ama cok yogunsa doktoruna gorun canim
melegim17 [silindi] yok çok yoğun değil tarif ettiğiniz gibi regl olucakmışım gibi çok az gidip gelen bi ağrı