Kızlar merhaba 5 ay 15 günlük bir oğlum var. Son bir aydır sütümün azaldığını hissediyordum zaten, geçen de kontrole gittik oğlum 1 buçuk ayda toplam 500 gram almış. Alması gerekenden az kilo almış yani. Bir de hastaydı belki ondandır bilmiyorum. Doktorumuz herhangi bir takviye önermedi hastalığına verdi sanırım kilosunun durmasını. Emzirmeye devam ediyorum. Yeniden sütümü arttırmak için ne yapabilirim? Yeniden artma şansı var mı gerçekten? Çok stres yaptım ya