Arkadaşlar kızım 3 yaşında ve çok iştahsız ek gıdaya geçtğimizden beri asla benim elimden hiçbirşey yemedi sadece su içiyordu blw yaptık belli başlı şeyleri yiyordu tarhana makarna pankek yumurta ceviz zeytin peynir domates salatalık havuç tavuk bazen köfte ayran süt ama son Zamanla ama şuan sadece ayran meyve suyla yaşıyor sevdiği şeyleri bile yemiyor hangi bölüme gitmeliyim
Çocuk sağlığı ve hastalıklarımı çocuk endokrinmi çocuk gastroentolojimi