Benimde oturduğum yerden kalkarken dizlerim ağrıyor , hamilelikte vücudumuz çok değişti ben ona bağlıyorum bir de şöyle bir yazı bulmuştum size de atıyım :
“ Lohusalık döneminde yaşanan diz, bel, kalça, eklem ve ayak bilek ağrıları için annelerin, kalsiyum ve protein ağırlıklı beslenmesi gerekiyor. Doğum yaptıktan sonra 3-6 haftalık zaman diliminde, iskeletin hızlı bir iyileşme ve yenilenme süreci olduğu için iskeletin ihtiyacı olan besinleri, az kalorili ve zengin içerikli yiyecekler ile desteklemek gerekiyor. ”