Malaga Merhaba, 1 Şubat’ta spinal ile sezeryan doğum yaptım. O günden beri özellikle sabahları yataktan tek başıma kalkamıyorum. Birisinin çekmesi gerekiyor ve o sırada dikişlerim aşırı acıyor. Normal mi sizce? Sabit sırt üstü yatmaktan olabilir mi ?
Lazerlimunafik Malaga Geçmiş olsun 🥰 Tabi tabi çok normal daha yeni doğum yapmışsınız 2 hafta içerisinde tam olarak kendinizi toparlarsınız. Ağır kaldırmayın ve yürüyüş yapın. İlk 1 hafta böyle ağrı sızı olur. Duş alırken sezaryen olan bölgeyi iyice kurulayın enfeksiyon vs kapmasın.
Bebeginibekkleyenn Malaga sırt üstü değilde yan yatmanizi tavsiye ederim süt dolumu için sırt ve yüz üstü uygun değildir Benim ağrılarım 10 gün sürdü sonra yavaş yavaş azaldı kendim kalkmaya çalıştım ve bol bol yürüdüm ameliyatttan ciktan sonra bu önemli 🌸
SerraD-1823 Malaga bende aynıydım sürekli sırt üstü yatıyordum ve birisi beni çekerek kaldırıyor du. Şimdi kolik bebeğim olduğu için evin içinde zıplayarak geziyorum dikiş ağrısı falan kalmadı. Zaten 3. Günde küveze aldılar hep ayaktaydım sürekli hastanede bekledim artık ayaklarım şişmişti ödem oldu. Ama geçiyor fırsat buldukça dinlenmeye çalışın geçmiş olsun
Gamze_16 Malaga Öncelikle gözün aydın Allah analı babalı büyütsün inşallah. Bende spinal ile sezeryan oldum. Çok normal desteksiz kalkamıyor oluşunuz. Gün geçtikçe daha çok düzeliceksiniz. Çünkü biz kalkarken karnımızdaki kasları kullanırız ve sezeryan esnasında da oraya yakın yerde kesik olduğu için zorlanmayız çok normal. Her gün daha da iyi olduğunuzu siz de fark ediceksiniz. Beni ilk zamanlar 3 kişi zor kaldırıyordu 😁
gokceege Malaga çok normal ben 1 ayda düzelmiştim ilk 2 hafta ağrı sızı oluyor zaten daha çok yenisin
Mikmik_ Malaga çok çok geçmiş olsun ❤️🩹 ah sezaryenliyi ancak sezaryenli anlar bence🥹 çok normal canım benim, daha çok ama çok yenisin. Çok dayanamadığını hissettiğinde bir parol iç hatta ben dayanamayıp arveles de içmiştim bir tane bir kere. 1 hafta sonra çok daha iyi olacaksın merak etme🙏🏼❤️