25 gün oldu bıktım artık ya bir duruyor bir akıyor günlük ped taksam yetersiz geliyor normal ped takıyorum o da pişik yaptı artık çok saçma bitsin diye dua ediyorum resmen artık bıktırdı baya çünkü dikişler iyileşmiş acı ağrı sızı yok kanamada bitsin artık 😂