Adakusss bize de 2023de bağlandı işsizlik maaşı. Ama zamdan yararlanabilmeniz için işten ayrılmadan önce ki 4 ayda brüt maaşınızın 30 bin 40 bin civarı olması lazım. Benim eşimin maaşı çok yüksekti o yüzden biz 2023de bağlanmasına rağmen zamdan faydalandık. Ama brüt maaşınız eğer 30 binin falan altındaysa zamdan yararlanamazsınız