Selam arkadaşlar
Kızım 27 aylık şuan son azıları çıkıyor muhallebi köfte dışında çorba sulu yemek asla istemiyor şurup icse bile agzında tutup yavas yutuyor
Doktora gittik boy kilo ölçtü boyu iyi gidiyor 89-90 cm arası ama kilosu geride zaten hep gerideydi iyi yese de
Doktor başka hiç bişey sormadan yüzüne bile bakmadan cocugun çölyak test istedi bana hic güven vermediği için yaptırmadım
Hormon eksikliği olsa boyu da uzamazdı diye düşünüyorum
Takımtı yaptım bu kilo mevzusunu kan testleri dr
Cok güzel geldi
Bu durumda olan bana moral verecek bi arkadaşım varmı