Derya-Anne yaaa benimde tam 13 ay 1 günlük şu an bebeğim. 10 aylıkken döndü anca. Nörolojiye götürdük. Farklı çocuk doktoruna götürdük. Yarın için de fizik tedavi bölümünden randevu aldım. Sadece oturuyor. Tutunup kalkma ya da emeklemeye çalışma, ayaklarını yere basma gibi şeylerin hiçbirini yapmıyor. Dün de eltim geldi. Kafamı karıştırdı. Doktorlara bakma sen bunu yine götür normal değil falan dedi😢 böyle yorumlar yapılınca da kafama takılıyor, kıyas yapıyorum sonra. Çok üzülüyorum. Bu yazınızı okuyunca biraz rahatladım… ama bunları size yazarken bir gözlerim doldu. Benim kızımda bi an önce sağlıkla yürür inşallah