canimoglum_01 Oğlum 2 yaşında hastalık döneminde benimle yatmaya alıştı. Gece yanından kalkınca beni göremeyince çok uyanıyor beni istiyor yanında. Odasında yanlız yatması gerektiğini nasıl öğretebilirim tekrardan
ceylin07 canimoglum_01 ah bende aylardır bunu araştırıyorum buraya da kaç kere yazdım hiç cevap alamıyorum..
Zumra_Fatma canimoglum_01 valla ben uyurken koyuyorum yatahina uyandiginda emmek istediginde kendiai geliyor
Melekhnm canimoglum_01 ben yanında yatınca oğlum yüz kere uyanıyordu, yatağını ayırdım ilk önce uzanmadan , sonra biraz odanın ortasında bekledim sonea kapıya doğru gittim belki bu bi kaç ay sürdü ağlıyrdu tabi ben sakinleştirip durumu anlayıp durdum
ceylin07 canimoglum_01 bende şimdi uyuttum kendi odasında yatağına illa benimde yatmamı istiyor bende yattım ama sabaha kadar çok kez kalkacak eminim..