SinemYekta Ben şöyle yapıyorum pencereyi hafif aralayıp klimayı tavana doğru ayarlıyorum. Böylece oda nemi tamamen gitmiyor aynı zamanda serinliyor. 27-26 derece fanı da en düşükte sürekli çalışır vaziyette. Tavsiye ederim kapatınca o nem insanı mahvediyor bebeler ne yapsın benimki üstünü başını çekiştiriyo sıcak olunca fenalık geçirip huzursuzlanmasındansa böylesi daha iyi.