the Kızlar kızım 10.5 aylık 8 tane dişi var ilk dişleri çıkarken ateş yapmıştı sonradan dişleri çıksa bile ateş yapmamıştı bu gece ateşi vardı 38 i geçmedi bende müdahale etmedim çıkan diş yine ateş yapar mı yoksa hastalıktan mı
adenmersa 38 geçmezse zaten diş ateşi oluyo. 38 üzerindeki ateşleri tek başına diş yapmaz hastalık belirtisi olabilir
adenmersa the benim kızımda diş ateşi hiç olmadı. Taki köpek dişleri çıkana kadar. Belli olmuyo o yüzden bazı dişler daha zor çıkıp bebişleri hırpalıyo