Nilayhelva Çocuğu bu saatte uyananlar var mı? Benim ki akşam 9’dam beri uyuyordu, şimdi uyandı. Emziriyorum yine uyur mu bilmiyorum.
ilaydaaltann_ Nilayhelva Olmaz mı? Biz iki gündür uyku bilmiyoruz. Gece kalkıp oyun istiyo. Dün en son babasına teslim ettim unutmuş 2 buçukta. Demin gene kalkmış oturuyor emzikle oynuyordu salliyorum bakalım uyur inşallah
Serap-asel Nilayhelva aahhhh bejımkı 9 da uyusa sabah kalksa ben daha ne ısterım saat bası kalkıyo ve ben suan işe gitmek ıcın hazırlanıyorum uykusuzum 🧐
paralelevrendemutlu Nilayhelva 9 aylık gece 1.30da uyandı o saatten beri düzgünce uyumadik en son 5de kalktık ben bayılmak üzereyim ama çocuğuma maşallah nerden geliyor bu enerji😴
Balkizlarim Nilayhelva günaydın okul hazırlıkları başladı 🙈😘 Hoş sabah namazında kalkıyorum çocuklar uyanmadan ☺️🖤
Deletedmom_112 Nilayhelva 2 çocuklu bir anne olarak her zaman uyanığım 😂 24 aylık olan kızım gece 3 buçuğa kadar uyumadı, 7 aylık olan oğlum ise sabah 5′de uyandı. 1,5 saat uyku ile ayaktayım. Şimdi oğluşumun içi geçiyor o uyursa İnşallah bende uyuyacam.
UcuBulunamayanBant Nilayhelva valla 2gundur canima.okuyor saat basi uyaniyor.gece sabah 7de de kalkiyor ses yapmasin oglan uyanmasin diye ne yapacağımı şaşırıyorum
BENOYLEUYGUNGORDUMM Nilayhelva günaydın bebeğim mışıl mışıl uyuyo. Ses olmazsa 10 kadar da uyur bende sabah namazına kalktım geri yatamadım😊
Mysmrtfrt Nilayhelva benim oğlan 12-1 lere kadar uyumayı seviyor ama anne baba öğretmen bugün okul açıldı erken uyanacak😂
Nilayhelva @Ozooo Bir daha etiketleri değiştirmezsen sevinirim. Gün grubuna muhabbet etmek için yazıyorum. Sen devamlı benim etiketleri değiştirip duruyorsun. Bir daha yaparsan engellemek zorunda kalacağım. İyi günler.
Ozooo Nilayhelva Sevgili annemiz anneler gün odası etiketi belirli kriterlerle kullanılabiliyor sadece. Şahsi kararım değil, yönetim kuralını uyguluyoruz bizler. Sevgiler 🌸