Bebeğim birkaç gündür çok sık uyanıyor. Normalde ağlamadan uyanır emzirirdm uyurdu. Şimdi neredeyse 20 dk da 40 dk da bir ağlayarak uyanıyor ama bu ağlamalar sürmüyor pış pış dediğimde yanda kucağıma aldığımda hemen diniyor. Yatağınankoyuyorum 20 dk yarım saat sonra yeniden ağlama. Neden kaynaklanabilir? Diş olabilir mi böyle mi oluyor? Damakları kabarık yanda beyaz değil