Yasemin517 Selam arkadaşlar. Bebeğim 13 aylık diş çıkarıyor, 4 gündür ishal. Günde 2 veya 3 kez kaka yapıyor ishal şeklinde normal mi? Doktora götürmelimiyim? Yeme içme de sıkıntısı yok. Herhangi halsizliği de yok. Sadece ishal yardımcı olabilirmisiniz?
KayraVeAnnesi_06 Yasemin517 Benim bebeğim de aynı bende götürmedim çünkü çok sık yapmıyor birde ishalle birlikte çok şükür ateş ve kusma seyretmiyor En fazla 2 kere yapıyor ama onda da ishal şeklinde diş dönemlerinde olurdu ama ilk defa bu kadar uzun sürdü bende gelecek cevapları merak ediyorum
Yasemin517 Bende de durum aynen böyle ishal harici bi sorun yok. Dişi baya kızarık ve şiş ondan olduğunu düşünüyorum fakat bugun 5 gün oldu ve pişik oldu ishalden sanırım