Merhaba oğlumda soguk alginligi belirtileri vardı burun akıntısı hafif öksürük o yuzden hastaneye gitmedim evde kendim dogal yontemlerle gecirmeye calistim fakat 2 gun once gece kulak ağrısı olunca hastaneye gittik antibiyotik soguk alginligi ilaci ve agri kesici ates dusurucu olmak uzere 3 tane ilac 1 tane kulak damlasi verdi 2 gündür kullaniyoruz fakat bu gece de ateşi cıktı 38.5 ilac kullanmamiza ragmen ates cikmasi normal mi tekrar goturmelimiyim hastaneye acaba?