Bugün sabah oğlumun uzerini değişirken farkettim vücudu çok sıcaktı üzeri çok kalın değildi ev ısısı da gayet normal ateşini ölçtüm 36 çıktı normal yani akşam üzeri tekrar aynısı oldu geçti. Yarım saat öncesinde bir daha oldu hala vücut ısısı çok yüksek ama ateş yok böyle olan var mı normal mi hastaneye gitmeli miyim