Arkadaslar 2.ay asilarindan sonra kizim huzursuzlandi , sizlerde nasil etkileri oldu ? Birde 1aylikkem 4400 du kizim bugun gittik 450 gram almis sadece . Bize daha fazla kilo almis gibi gelmisti.hemsirenin kendisi 1 aylikken gece uyamdirip emzirme uykusunu bolme demisti ,kizimda bi uyumaya bazen 6 saate kadar uyuyordu uyandirmadik.simdide 3 saate bir emzir gece diyor.gunduzleri nerdeyse 2 3 saatte bir her uykusundan uyaninca emziriyorum.sizler nasil yapiyorsunuz.