Mihrima ay aynı durumdayız 9 aylık oldu 7 kilo ama catladım yanı 7 kilo olana kadar doktor çok hareketli almaz kolay kolay dedi ve boyuna gitmiş dedi yiyien bir çocuk aslınla ama yerinde durmuyor birazda genetıkle alakalıymış Sağlık problemi yok şükür bende böyle zayıfmışım küçükken kendimi öyle avutuyorum çünkü dısarkılerin laflarından bıktım ben ve eşim sorun etmıyoruz zayıflığını sağlıklı olsun yeter bizim için ama insanların laflarından bıktım artık 🥹😔