zehrakocyigit Merhaba Arkadaşlar 2 aylık bebeğimi emziriyorum ama göğsüm yumuşak oldu acaba sütüm mu azalıyor bebeğim emiyor çok stres yapıyorum acaba bebeğim doyuyormu lütfen bilgisi olan varsa yazar mı ilk bebeğim hep bilgim yok 😔😥
Aselllll zehrakocyigit gögsun yumusak olması süt olmaması anlamına gelmez merak etmeyın ac kalsa ağlar
Mervdru zehrakocyigit zamanla yumuşuyor zaten ilk başlardaki sertlik ve dolgunluk kalmıyor bebiş doymasa ağlar zaten ☺️
3kedili2bebekli zehrakocyigit terbiye olmuştur yani içinde bulunan salgılanan süte alıştı bebek emdikçe süt gelecek onun dışında uzun saatler emzirmediğiniz sürece şişip dolmaz artık daha rahat edersiniz bile diyebilirim