AAselinannesi yavrulu yatak aldım ben de ortasında bi bosluk var ordan inip cıkıyor, kenarları yüksek ve uyku setinin örgüsü var o açık kısımda. Aşağıya da nolur nolmaz diye eski kucuk yatagını koyuyorum geceleri benımkı cok deli yatar 4 aydır kullanıyoruz 1-2 defa kaydı aşağıya ama uykusu bölünmedi bile😅 yere daha yakın almak isterdim ama o yavru alan depolama işini çok güzel görüyor.