busranayman biz bebeği ilk zamanlar eşim ile götürürduk. Eşim izin alamayacağı zaman kendi annem derdi ben de geleyim diye sürekli. İlk torunu merak ediyor, üstüne titriyor gelişimsel özellikleri doktora soruyordu. Ayrıca çocuğun soy giydir eşyaları taşı yardımı vardi . O yüzden iyi ki geldi