Kızlar yarın bi tanıdıkla oğlumun bakımı konusunda görüşeceğiz.. Haftada 3 gün çalışıyorum 10:00 işe 18:00 arası. Fiyat konusunda bi fikrim yok. Oğlum 26 aylık. Bakıcı ücretleri konusunda da bilgim yok.. Sizce aşağı yukarı ne kadar olur 3 günün ücreti??