Sevgili annelerim,
Akşam birşey için banyoya gitmem gerekti. O sırada 2 aylık bebeğim babasının kucağında ağlıyordu. Bi anda kıpkırmızı olup katılma nöbeti geçirdi. Koşarak yanlarına gidip, Sakinleştirmeye çalıştım ama çok korktum.
2 aylık bebekte normal mi bi daha olursa ne yapmalıyım 😢