0653 Kızlar merhaba bebeğim 21 aylık doğru düzgün kahvaltı yapmıyor. yemek yemiyor, çorba ,makarna, pilav bunlarla besleniyor az yiyor birde. Ve hala ezmiyorum “evet hala emiyor 😊” bana fikir verirmisiniz nasıl iştahını açacağım kızımın.
livanurvealpinannesi61 0653 değeri düşük olabilir birde ben yemek seçmesine asla izin vermedim hiç ne varsa o yenir bizde
mavilibulutlar 0653 keçi boynuzu pekmezi ve karadut özünü önerdiler bana. Bakalım onları alacağım belki iştahı açılır. Benim kızımın da iştahı pek yok
Haydinn 0653 benimki 31 aylık hala emiypr canım 🤭😂😂 ayıpta bişi 😂 aklım olsaydı daha erken memeden keserdim şuan çok daha zorluyor beni :( benimki de bişi yemiyor memeye güvendiği için reddediyor çoğu şeyi sevdiği şeyler köfte tavuk her çocuk gibi makarna pilav yemeyen çocuk ta zorrr Allah yardımcımı z olsun
0653 tassmyy yarın kan vermeye götüreceğim hastaneye sağlık ocağı bakmıyormuş anca randevu alabildim galiba demir eksikliği var.
kacakcay mavilibulutlar bende bir kaç gündür veriyorum hafiften etki etmiş gibi kuş üzümü de aldım önüne koyuyorum kendi yiyor severek birde avakoda muz ve ceviz karışımını deneyeceğim
0653 mavilibulutlar keçiboynuzu aldım kızım yemedi allahtan küçük aldım 😂 karadut özünü bi deneyeyim inşallah bayadır aklımda aslında teşekkür ederim.
0653 Haydinn amin canım hepimizin rabbim yardımcısı olsun bu arada hiç ayıp diye düşünme yani çocuğum yese ben de emzirir 2 3 yaşına kadar Ama yemiyor maalesef o yüzden herhalde iki yaşına gelince bırakacağım ben de
mavilibulutlar kacakcay hangisi etki etti acaba keçi boynuzu mu yoksa karadut özü mü? Ayrıca şunu sormak istiyorum hangi markayı aldınız içeriği temiz ve gerçek olsun istiyorum
0653 kacakcay kuş üzümü yiyor şükür ama galiba meme emdiği için yemiyor hele şu son zamanlarda hiç güzel yemiyor. Allah hepimizin yardımcısı olsun.
kacakcay 0653 amin valla çok zor yemeyen bebek en çok istediğim seydi bebegimin iştahlı olması o da olmadı
0653 kacakcay bende iştahsız bebekmişim çocuğumda öyle tabi biraz daha büyüyünce o iştah açılıyor ama işte 😂 zamanında olmuyor çocuğum kilo alsın kilolu olsun değil düşüncem aslında vitaminlerinden alsın o bana yeter.
Haydinn 0653 canım yese bende çok sorun etmem aslında ama artık emzik gibi yese de istiyor yeme se de oyuncak oldum elinde 😂 sen de tez zamanda kolaylıkla çıkartırsın inşallah🤍
kacakcay 0653 bende kilosunu takmıyorum eskisi kadar ama boy gelişimi de durdu o yüzden endişe ediyorum