Papatya-eylul88 Herkes öyle söylüyor.herkes hasta, çok gerekmedikçe götürme bebegi diyolar öylemi kızlar?siz ne dyüşunuyirsunuz
Maran-21 Papatya-eylul88 çok çok kalabalık be salgın var herkes hasta doğru söylemişler herkes maskeyle geziyor artık
aysegul_my Papatya-eylul88 öyle maalesef oğlum 5 yasinda kizim 3 aylık gecen kziimi doktora götürdüm ozel hastane halbuki devlet hastanesine göre daha az kalabalik hem daaha temiz her yeri orda doktor bile uyardı beni bu oğlanı bi yere gönderme kalabalikta tutma ondan bebege gecer bu sıralar cok farkli virüs hastaliklar var cok cabuk bulaşan dedi hatta suan hastanede tahlil biile beklemeyin eviniz yakinsa gidin gelin yoksa arabada bekleyin die uyardi
Birdunyabircennetannesi Papatya-eylul88 Çok kalabalık Şehir hastanesi kocaman ve o bile kalabalıktı Aşırı salgın var
3kedili2bebekli Papatya-eylul88 çok kalabalık şu sıralar tercihimi Sağlık ocağındaki doktorum bana ikizlerim var hastalık bulaşmasın diye öncelik tanıyor sağolsun çocuk doktorumuzla da telefonda görüşüyoruz özel hastane olmasına rağmen çok kalabalık oluyor
lceLady Papatya-eylul88 evet öyle. Geçen ben gittim 3 cocukla. Herkes ateşli öksürüyor. Muane olmadan kaçtim hastaneden. Mümkün ise gitmeyin derim
hndathn Evet. 2 hafta önce kızım hastalandı serum bağladılar ateşi düşmüyor diye sandalyede oturduk 3 saat yer yoktu 7den 70e herkes hasta