evrim007 25 günlüğüz gündüz uykusu da uyuyor fakat çok seyrek uyandığında ise gece 1 i buluyor uyuması bu durumu yaşayan var mı aranızda ?
kuzeytobaby evrim007 5 ten sonra uyutmayın 8 9 gibi yatırın alışkanlık haline gelsin gerçi henüz çok küçük ama
ahk_deniz evrim007 gaz sancısından kaynaklı olmalı benim bebeğim de öyleydi çok çektim ama şükür suan 4 aylık rahatladım geçecek sadece sabır
Hcmy_ evrim007 daha çok küçük ondan benimki de 2 den önce uyumazdı şimdi 4 aylık yeni düzene sokmaya çalışıyorum o da atağa denk geldi 🤷🏼♀️