3 ay olacak olmadım ama sürekli karnında kasıklarda regl sancısı çekiyorum bu sefer oldum diye çamaşıra bakıyoeum hiç bişi yok. Böyle olan var mı ya yoksa bende mi bi sorun var dr mu gitsem 1 sene olmamak normal emzirşrken diyorlar ama sancı çekiyorum çok