ysmnp Hghghghghg testler falan hep 2 katı ödeniyor normal ücretin ama doğumu bilmiyorum sanırım oda iki katıdır
Hghghghghg twinsmomm2 nasıl yanı ? Ben çalışan degılım sıgortam yok normal devletın verdıgı doğum parasından bahsetmıstım ? Bırıncı çocuk 300 bunlar ıkız ya ne kadar acaba ?
twinsmomm2 Hghghghghg benim aklım doğum parasına gitti bana iki çocuk için rapor parası hariç 1042 lira yattı emzirme parası diye geçen bı de 700 yattı sosyal hizmetlerden