Ferides bana da ebe verdi kızımı özele götürüyorum dr a sordum kullanma onu ben sana yazicam dedi 2 aylığa yakındı pedia-d diye d vitamini yazdı onu kullanma dedi . Ve akrabam kullanmisti bütün vücudu kızarık olmuştu döküntü gibi ve ilacı kesince geçmişti. Yani bence özele goturuyorsaniz ya da herhangibir çocuk druna onun dediğini kullanın sağlık ocagininkini değil.