Kayınvalidemden duydum canım, biz bilmeyiz. Çocuğu vaktinden önce oturtur gibi yaparsan kaburgaları ile ilgili bir durum oluşuyormuş sanırım çocukta sürekli ağlarmış fln öyle bişeydi sanırım. Ama komşuna gerçekten sinir oldum o kadını o dakika kovardım ben evden. Onun ne haddine bahsetse tamam nasıl böyle birşeye cesaret edebilir aklım almadı.